Job 40 van 40


Report this listing

Solliciteren



HR business specialist


Functie

Heb je ervaring binnen HR en de logistieke sector? Heb je een operationele kennis Nederlands, Frans en Engels? Ben je op zoek naar een deeltijdse tewerkstelling, 3/5de of 4/5e?

Voor een logistieke dienstverlener in de regio met een team van 350 medewerkers, 300 voertuigen en meer dan 80.000m² aan opslagruimte zoeken wij een HR Business Specialist. Je bent verantwoordelijk voor de payroll van de bedienden en de algemene personeelsadministratie.

Je taken en verantwoordelijkheden als HR Business Specialist zien er als volgt uit:

  • je staat in voor het correct uitvoeren van de payroll en personeelsadministratie
  • je volgt de fiscale en sociale wetgeving op en instaan voor een correcte implementatie hiervan
  • je coördineert interne en externe opleidingen en bijhorende subsidiedossiers aanvragen
  • je fungeert als aanspreekpunt voor de medewerkers dit voor HR gerelateerde vragen
  • je stelt contracten en functiebeschrijvingen op
  • je start on boardingtrajecten op voor nieuwkomers
  • je rapporteert aan de HR manager

Jouw profiel

  • je hebt een masterdiploma in een menswetenschappelijke richting of gelijkwaardig door ervaring
  • je hebt minstens 5 jaar ervaring in loon- en personeelsadministratie
  • je hebt een goede operationele kennis van Nederlands, Frans en Engels
  • je kan vlot overweg met MS Office toepassingen.
  • je bent sociaal, communicatief sterk en zeer discreet.
  • je bent een echte duizendpoot, ordelijk en stelt de juiste prioriteiten
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

Een aangename werkomgeving, waarin je ondersteund wordt door ervaren en gepassioneerde collega’s.

  • je krijgt een uitgebreid onboarding proces & on-the-job training
  • een moderne en aangename werklocatie
  • een 3/5de (van 3 dagen) of 4/5de functie (van 4 dagen) van 08u30-17u
  • een contract van onbepaalde duur na een positieve interimperiode
  • doorgroeimogelijkheden in het evoluerend en groeiend verhaal van een Belgisch familiebedrijf met een toffe werksfeer.
  • een interessant en aantrekkelijk loonpakket volgens aangevuld met tal van extralegale voordelen volgens PC 226.
  • je maakt deel uit van een gekend Belgisch familiebedrijf

Is dit een job voor jou? Solliciteer dan hier online of bel ons voor verdere vragen op 03 820 88 80.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht